喜愛自由、自然、自在。

2009-02-19

金融海嘯對農民影響一例

我每回大陸都會去一間涼茶舖飲杯茶閒聊一下,了解一下本地的最新情報。
今次老闆告訴我,由於一間有 8000千人工廠倒閉,令供應其飯堂的菜農突然沒有了銷路,索性不收割任菜在田中爛掉。
這也慘情,猜不到這麼快便影響到農民。
不過老闆也告訴我,專門做內銷生意的服裝業之類,也未看到有影響。而且他們也頗樂觀,相信國家領導人的預言,中國在明年4月會復蘇。

9 comments:

  1. 居士、居士,

    我睇睇張 8年週線圖 上次 15XXX 會唔會係 下跌的 反彈呀

    如係 咪 未有底 好大煲

    ReplyDelete
  2. 我想應該品質較劣或者是有機較貴的農產品最受影響吧,經濟唔好都要食架!最多平D賣,係唔係國內個市連升多日,佢掛住炒股唔記得灌溉施肥,種到D菜樣衰無人要呀!......嘻嘻
    詩妹

    ReplyDelete
  3. 師妹, 菜貴你可以唔食,菜平都無辦法食多幾斤。
    突然D用家消失晒,收割大平賣都賣唔出架。

    ReplyDelete
  4. LUEN, 15XXX 我估是A-4浪頂嘛, 係要A-5下跌囉。
    未見底架,牛市行了咁多年,熊市點會咁快完? 唔係好大煲0者,都會有反彈.

    ReplyDelete
  5. sorry 居士 ! 你的 睇浪 係咪 A-5 後 就係 B-1(向上) 呀 (接著 B-2-3-4-5 的發展呀)

    如係 個 C-5 (好遠 好遠) 咪............

    ReplyDelete
  6. LUEN, A-5 之後是 B,依書直說 B 只有 a-b-c,若是楔形才有 a-b-c-d-e,C5 係唔知去邊架 ......

    ReplyDelete
  7. sorry 多口 好似 打錯個 "菜" 做 "茶"

    ReplyDelete
  8. 聯(Luen) 仔 受校 ,謝謝 居士 師兄 指導。

    明呀! 明呀! 當 反轉 1-2-3-4-5-a-b-c

    哈哈哈 B-c 我等 你 .....哈哈哈

    ReplyDelete