喜愛自由、自然、自在。

2009-04-03

兩個好消息一齊出

G20 會議剛結束,有一堆公布,說大家說定了用萬億救全球 ( 包 括 向 國 際 貨 幣 基 金 組 織 注 資 5 千 億 美 元 , 又 會 增 加 2500 億 美 元 的 特 別 提 款 權 (SDR) , 又 會 以 另 外 2500 億 美 元 加 強 全 球 貿 易 。 中 國 會 承 擔 當 中 的 400 億 美 元 , 日 本 、 歐 盟 及 美 國 各 自 承 擔 1000 億 美 元  ),等等……其餘有些合作加強監管、完善體制之類的宣言。

我不知道原本市場預期些甚麼?是否優於預期?所以不知道會否應好消息出貨…… 自己不懂計算這萬億承諾能否改變整個局勢,要等王教授明晚解說一下了。

下次開會是 8月底。

另外,放寬 mark-to-market 的限制也通過了,對金融業來說似乎這個更實惠,可以開香檳慶祝。

對淡友來說明日又是忌日,一開市會死十幾隻熊(證)…… 奠 !

5 comments:

  1. 王 sir 先幾日有講過 mark-to-market...

    ReplyDelete
  2. 我都係日日睇王SIR才知架,退休阿伯都冇心機周圍搵料 .....

    ReplyDelete
  3. Yeeee, 升唔起, 反高潮喎 .....
    如果今日升唔起, 我斷估見頂架 .....

    ReplyDelete
  4. 居士 1000點 對你有好大影響喎!

    一出 三章 文

    夾開 夾多 小小 都唔奇

    ReplyDelete
  5. 夾硬食埋隻 146熊 之後,覺得可以收工了.....

    ReplyDelete